我要你放下,要你清空自己,要不你要怎樣充實自己呢?=)

当机会来了,请记得敲门。
when you knock my door.;D


獻給謝薇嘉小姐,感謝她的善良,這裡才得以開展。;)

2011年3月26日星期六

105; 路依然是路,加油。

我花了好幾天才沉澱下來。


這幾天體會了很多很多。

你能想像得都有,那種因為成績被拒於門外的感覺,那種被隔離的感覺,那種被拋棄的感覺,那種被遺忘的感覺。我跟老媽說,這幾天什麼都嘗過了,瞄準了兩年的獎學金落空了,在電腦面前的那一刻真的好想好想哭泣。

我在面書寫了幾句話,親朋戚友的留言讓心裡暖洋洋的。

昨晚失眠一直到五点才入睡,幸好有把声音让自己心里踏实些。=)..我知道这样的成绩爹地妈咪会感到很骄傲,但作为儿子的还是希望能够再好点让他们更开心,当约翰昇说中自己心里的话的时候,有种很想哭的感觉。

8A2B,我满足。也许能够做的更好,让你们更骄傲,让你们吐气,让你们扬眉。考得不好的,我给你们拥抱;考得很棒的,我给你们满满的祝福。

加油。对不起,谢谢。

把成績告訴大家,不是為了炫耀什麼,而是要給自己,給關心自己的人一個交代。
畢竟這種成績也沒什麼好炫耀的對不?呵呵。成績比我優秀的人,外面隨便用一個石頭都能夠砸到好幾個。



老姐說得對,這種時候最難受的不是成績不好,而是被遺忘的感覺真的很不好受。
那天自己第一個走到了老師面前,老師數了數成績,把自己的A一個個念出來的時候自己是伏在桌子上吶喊,背後還有好多好多的掌聲和歡呼,還有朋友的加油,兄弟們的擁抱。電話接通的時候自己竟然哭了,也許是有些不釋懷,認為自己應該還能夠做得更好。



嘿,被摸頭的那個是我。


感謝所有幫助過我的人,老爸老媽老姐,老師,俊昇,珍藝,龍伟,Eric,順友,你們大家。
還有你。=)
沒有你們,我什麼都不是。



明天的路可能很難走,但我會繼續前進。
但此刻我的心情就好像你們能夠看到的天空那樣,晴朗,有希望。


加油。給你,給自己,給你們,給他們,給大家。

Thanks to everyone who ever appear in my life , because of you , I have a better character , a better future and a better life.
Fight to the end. Triumph comes from fighthing and hard works, no matter who hard is it,it worth that much to achieve my dreams, my wish. I promise you , I'll let you proud of me.

Today , I'm good.
Tomorrow ? I'm better than yesterday. =)

讓你,讓你們,真真正正地為我驕傲。
不要去看後面的路,看看前面唄,還是一條條的大路!加油=)


我愛你們。擁抱你們。


Let's Just Fall In Love Again by JohnCastro

10 条评论:

  1. 薇嘉 : 也為你加油=)

    嘉琪 : 這幾天沒時間信息你,欠你一句恭喜,下次來馬六甲記得請客=)

    回复删除
  2. 恭喜你:) 做得很棒了,加油。

    回复删除
  3. actually ,u have achieved wat u have dreamt...
    to make ur parents ,ur teachers proud of u, tam...
    nobody knows wat will happen tomolo maybe u lost ur scholarship tat u aimed long time ago..but time has passed..maybe there is a better and greater future and prospect for u..God is just, they grant u wat u pay for, u can still achieve wat u dreamt to be maybe not in the way u yearn for but every road leads to Rome as long as u strive through it..pass was pass ,everybody will hope for a better result if they can but when the result came out..it was indeed a fate that can't be altered and wat u can do is to plan ur future and not feeling remorse becoz u hav done ur best...and u should continue to be the pride of ur family and the reason they smile, feel in euphoria..REMEMBER everything has its own positive and negative..it depends on how u look at it...

    回复删除
  4. 你已经很棒了!!加油!!

    回复删除
  5. 加油 对不起 谢谢 ~
    已经很好了,当作家的人 很多成绩也不是漂亮都飞起的 :]

    是非成败转头空,青山依旧在,几度夕阳红。
    吖琪说的这句赞!

    回复删除
  6. 恭喜你啊,成績真的很棒,
    如果是我,我未必做得到,但是我會盡力:)

    回复删除
  7. 華女 : 你也乖乖==

    啊歪 : 你也加油,謝謝你=)

    匿名 : well ok,i think i got what you meant and your words are making me alive. Thanks for the advice and thanks for everything. I'll keep fighting along the pathway to jump higher to make you guys proud, thank you. =)

    文勇 : 你也記得要加油=)

    糖雙子 : 嘉琪說的這句話真的很合適,也謝謝你=)

    大小姐 : 我也相信你可以的,你也能夠高飛,加油=)

    回复删除